Welkom op de pagina van groep 4 b

Nieuws uit de groep

De laatste dag van het jaar

15 december 2020
En dan is het opeens de laatste dag van het schooljaar...
Alles gaat weer op slot en we zien elkaar een lange tijd niet. Toch wel even slikken.

Gelukkig konden we deze onverwachte laatste schooldag toch nog afsluiten met een gezellige kerstsfeer. De kinderen hebben mooie kerststukjes gemaakt, die zeker een mooi plekje in de kamer verdienen. Samen met de werkjes die ze verder nog gemaakt hadden voor op de ramen en voor om de kaarsjes. De ramen en lades op school weer leeg en volle tassen mee naar huis dus .
De ouderraad had ook nog voor lekkers gezorgd zodat we ook bij de lunch niks tekort kwamen. En ook de leerkrachten kregen kaartjes en lekkers. Dank daar voor!
Fijn dat we zo samen konden afsluiten.

En dan nu op naar de kerstvakantie.
Voor veel van de ouders zal dat de komende periode nog best voor wat hoofdbrekens zorgen.
Op mijn weektaak staan voor deze woensdag en donderdag  wat dingen ingevuld zodat de kinderen  wat kunnen doen. Dat is echter voor deze week niet verplicht. Misschien wel handig om vast uit te proberen of het online werken ook allemaal lukt. Alle kinderen hebben vandaag hun inlogcodes meegekregen. Zorg dat u deze goed opslaat!
Via ZuluConnect kunnen ze in ieder geval altijd op de computer werken.

Rest mij nu alleen nog om iedereen fijne feestdagen te wensen en een goed begin van 2021!

Hartelijke groet ook namens John,

Danielle