Welkom op de pagina van groep 4 b

Lekker bezig

04 juni 2021

En het is weer weekend!

Weer was het een zonnige dag vandaag waar we deze week mee af konden sluiten. Dat was een paar weken geleden nog wel anders! Toen maakten we tijdens de les maar een creatieve opdracht over regen en paraplu’s. Regen dat was er toen namelijk genoeg.

Maar gelukkig zitten we dan ineens ook zomaar weer te zweten in de klas. Zijn we allemaal ineens weer een stuk vrolijker door dat mooie weer.

De vogels fluiten niet alleen meer vrolijk buiten in de zon, ze hangen ook kleurrijk in de klas. Naast de fel gekleurde fruit tekeningen. Wat een vrolijke boel. U hoort, we hebben niet stilgezeten.

Nee, de kinderen zijn hard aan het werk, want ojee, de zomervakantie komt sneller dan we denken. Groep 5 komt nu aardig dichtbij.

Dus we zweten niet alleen door het weer! Blokboeken moeten nog uit, op de hoofdletters en punten moeten we nog beter gaan letten en met schrijven moeten we laten zien dat we nu echt netter schrijven dan in het begin van het schooljaar.

Kortom wij gaan er nog even tegen aan deze laatste weken.

Gelukkig hebben we ook het schooluitje naar de Zoutkeet om naar uit te kijken.

Maar hopen dat het lekkere weer dus nog even doorgaat!

Media
  • IMG_0117